Lördag

Idag har grannen och jag varit på loppis. Tråkigt nog så hittade jag ingenting. Däremot hittade jag ljusstakar som hon ville ha. Jag har sprutlackat några, som blev jättefina. Så de ville hon oxå göra...

Sen for vi till Janssons i Valbo och kolla lite. Men tji vart de där oxå.. Så då blev de pizza och en sjuhelsikes halsbränna efter de. Att man aldrig lär sig....    Men de är ju som med bloggen..... svårt.

 Har kopierat bilder från USB och jag "fixa" de..

Vitlöken som växer den 2 januari 2012..





Lilla penseen som vägrar sluta blomma.....




Och "DAGMAR" som va och hälsa på.....




Och när har dom här torkat färdigt?  Jaa de kan man undra!!!!


                    



Jag sådde SEX frön och förstörde ett helt stenparti



Dom flesta blommorna syster och jag satt FÖRSVANN, bara prydnads pumpa så långt ögat nåt!!!!!

Men nu är klockan sent och de är dags att slå igen dom blå

Ett hjärta till er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0