Halt ute...

I dag är de snorhalt ute, så då är vi hemma och INNE. Har ju lite träd som ska tillverkas och lite annat på gång.

Den här burken hittade jag i mammas låda som vi inte packat upp.



Finns ju en hel massa av dom här. Kanske börja samla................ näää.


Har en gammal Budda som är lite tråkig



Jag hittade en fin burk som innehåller glasunderlägg..



Syster och jag va till REDRUM och kan man bli galnare!!!!  HERREGUD va mycke sprayfärger dom hade då. Och billigt va de. 



Köpte en vit och en "Cadillac Pink".. Hur kul kan de bli då???? Ha ha allt är väl snart Rosa här hemma..


Gjorde en fjärilstavla till som JAG ska ha



Den bruna är min :0))

Nää vem har tid att sitta här 

So long .............. ses kanske lite mer Rosa nästa gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0